KIT KERESÜNK?
- Partnerekkel, vásárlókkal való aktív kapcsolattartás, reklamációk kezelése,
- Ügyfélkezelés,
- Vevőink visszajelzéseinek fogadása és megválaszolása személyesen, telefonon és e-mailes csatornákon, ezeknek a továbbítása a marketing felé
- Reklamációk felvétele, arról információ átadása az illetékes értékesítő és a kivitelezés vezető felé
- Telefonos ügyfélszolgálati feladatok ellátása, kapcsolódó adminisztratív tevékenység ellátása
- Projekt előkészítés
- Értékesítési csapat munkájának támogatása
- Számlázás
- Nyilvántartások karbantartása
- Rendszeres jelentések, pontos, precíz elkészítése
- Projektek előkészítése, információk felvitele a CRM rendszerben
- A hívások gyors, és pontos adminisztrálása, feladatok továbbítása, CRM rendszerekben való dokumentáció, kapcsolattartás társosztályokkal.
AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:
- Középfokú végzettség
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban is, ügyfélközpontú gondolkodás
- Udvarias, türelmes, optimista hozzáállás
- Vállalatirányítási rálátással rendelkezés
- Felhasználói szintű irodai szoftverek használata
- Határozott, agilis fellépés
- Kihívást kereső személyiség
- Jó kapcsolatteremtő és problémamegoldó készség
- Ügyfélkapcsolat tartásban szerzett 1-2 éves tapasztalatot
- Belső adminisztrációs rendszer folyamatos kezelése, fejlesztése
Amit kínálunk
- Teljes munkaidő (8 óra)
- Jogtisztán bejelentett munkabér
- Mentorprogram – új kollégaként mentort kapsz magad mellé, aki segít a kezdeti időszakban
- Támogató munkahelyi légkör
- Előrelépési lehetőség
- Fiatalos csapat
- Változatos, kihívásokban bővelkedő feladatok
- Van lehetőség otthoni munkavégzésre
Munkavégzés helye: Szigethalom


HA felkeltettük érdeklődésedet, akkor küldd el fényképes önéletrajzodat a kontaktbau@kontaktbau.hu e-mail címre.